Westervoort, Nederland

Vrijdag 20 oktober 2017

20 oktober 2017 - Westervoort, Nederland

We hoeven niet echt vroeg op te staan, omdat we toch pas om tien uur uit kunnen checken. Omdat we nu op een camping staan, maken we natuurlijk van alle faciliteiten gebruik.

171020 Château

Voordat we het vergeten, maken we bij het wegrijden nog gauw een foto van het kasteel. We rijden nu over Sint-Truiden en Beringen,

171020 Be-Mine I  171020 Be-Mine II

waar we langs de voormalige mijnen van Beringen (Be-Mine) komen.

171020 herfst I  171020 herfst II 171020 herfst III

De herfstkleuren zetten nu overal prachtig door. In Nederland komen we langs Valkenswaard, Eindhoven en Nijmegen en zijn dan thuis. Zo komt er een eind aan negen en een halve week heel veel camperplezier. We boften met het weer en we hebben heel veel gefietst.

We hebben dit jaar ruim 10.500 km met de camper gereden. Op een paar defecte(niet al te grote en kostbare) onderdelen na, hebben we dit jaar fijn van onze camper kunnen genieten. Hij bracht ons door Nederland, en met de NKC naar Corsica en Sardinië en de rest van de tijd in Frankrijk. Wij kijken nu uit naar 2018 om van ons dan 6e camperjaar te gaan genieten.

1. Oom Wil.:
    22 oktober 2017
    Heerlijk genoten en veilig thuis.
  2. Lilian:
    22 oktober 2017
    Goed dat jullie zoveel veilige km gereden hebben. Altijd fijn om op zo'n seizoen terug te kunnen kijken. voorpret voor het nieuwe jaar kan beginnen. Maken van nieuwe plannen voor weer een mooi camperjaar
  3. Jantien:
    24 oktober 2017
    Oh wat hebben jullie weer genoten van jullie camperavonturen en ik geniet mee. Weer nieuwe plannen maken voor het nieuwe jaar.