Donderdag 17 oktober 2019

17 oktober 2019 - Westervoort, Nederland

We worden laat wakker, maar dat is met dit weer niet erg. Na het ontbijt vertrekken we zo tegen elf uur. We rijden via de snelweg langs Verviers en Luik naar Nederland.

191017 herfstkleuren 191017 Volkswagens

Onderweg worden we weer getrakteerd op mooie herfstkleuren. Nog in België passeren we een vrachtwagen volgeladen met nieuwe Volkswagens, de meesten zorgvuldig ingepakt.

191017 brug Brug over de Maas bij L

In Nederland aangekomen, rijden we door de tunnels bij Maastricht , Roermond en Swalmen. De parkeerplaats bij Echt staat bomvol, zodat wij de volgende parkeerplaats moeten nemen voor de lunch. In Nijmegen volgen we de S100 en komen zo bij de nieuwe brug “de Oversteek” uit.

191017 Waalsprong

Het eind van de weg komt uit op het kruispunt bij het hotel van “Van der Valk”. Van hieruit rijd je eenvoudig door naar Arnhem en Westervoort. We sluiten onze vakantie traditiegetrouw af met het eten van een pannenkoek. We beëindigen hierbij een mooi camperjaar, waarin het weer over het algemeen goed was. We hebben dit jaar meer dan 10.000 km met de camper gereden. Deze heeft zich goed gehouden met hoegenaamd geen mankementen. Op naar volgend jaar.

1. Jantien Keijzer-Gudde:
    18 oktober 2019
    Wat hebben jullie weer een mooie reis gemaakt en wat vooral belangrijk is, is gezond weer thuiskomen.
    Bedankt voor jullie mooie verhalen. Op naar het volgende.
    Liefs Jantien