Maandag 17 oktober 2022

17 oktober 2022 - Haaksbergen, Nederland

We willen vandaag verhuizen van Loo/Batmen naar Haaksbergen. Omdat de regen eerst nog met bakken uit de lucht komt, wachten we tot 13:00 uur. Maar om in Haaksbergen te komen, dat is nog wel een dingetje. Bij Hengevelde is de N347 afgesloten. Maar het wordt ook wel heel ongelukkig aangegeven. Er staat dat de afsluiting alleen voor vrachtwagens geldt. De letter B voor het omrijden ontbreekt ook bij het begin. We rijden dus in eerste instantie toch de N347 op. De afsluiting is echter voor al het verkeer. We moeten dus de 4 à 5 km weer terugrijden. Uiteindelijk worden 39 km er 66 km. De camping in Haaksbergen vinden we vlot. We kunnen de camper meteen op het camperveld zetten en aanmelden doen we wat later als de receptie weer bemand is. Op de buienradar zien we (als we om 14:30 uur kijken) dat het om even over drie al weer begint te regenen. We blijven daarom maar binnen en inderdaad begint het even later weer te regenen. Vanuit de camper hebben we zicht op dit caravannetje in de boom. Aan de andere kant staat een soort eekhoorn op dit caravannetje.

221017 Camping Scholtenhagen II 221017 Camping Scholtenhagen I

1. Jantien: