Woensdag 29 maart 2023

29 maart 2023 - Westervoort, Nederland

Omdat we de wind gisteren al veel te sterk begonnen te vinden en de weersvooruitzichten (NOS journaal) voor de komende dagen tot aan zondag toe veel regen en wind voorspellen, en de dag met regen begint, besluiten wij naar huis te gaan. Maar voor het zover is, komen wij in gesprek met de eigenaar van de CP. Dit is een alleraardigste man, die echt om een praatje verlegen zit. Daarom heeft hij ook deze CP. Als weduwnaar komt hij zodoende nog in contact met andere mensen. Hij biedt ons zelfs aan als gids te fungeren bij een wandeling in de omgeving, als we nog een keer komen. Omdat we hier nog zeker een paar fietstochten kunnen maken, is dit de moeite van het terugkomen waard.

230329 welk plantje-bloemetje

Hij geeft ons wat tuinplantjes mee. Wij kunnen alleen niet vinden welke plant/bloemetje of dit is. Zeker een half uur verder (niet erg hoor) kunnen we dan naar huis vertrekken. We stoppen onderweg voor een koffiepauze en later een lunchpauze. Om drie drie uur zijn we thuis, waar al het bloeiend spul in de tuin ons van harte welkom heet.