Zaterdag 24 oktober 2020

24 oktober 2020 - Westervoort, Nederland

Het camperen voor dit jaar zit er op. Wij gaan op huis aan.

201024 hersttooi

Het is maar druilerig weer om te rijden, maar de stralende herfstkleuren vergoeden veel. Zo tegen kwart voor één zijn we thuis en kunnen we na het boterham eten met het uitruimen van de camper beginnen.

We hebben een heel fijn camperjaar achter de rug. Wij zijn vanwege de corona in Nederland gebleven en het is ons uitstekend bevallen. Wij hebben Friesland verder afgemaakt en op een klein stukje na ook heel Groningen gedaan en we zijn begonnen met Drenthe. Daar gaan we volgend jaar verder. De camper heeft het goed gedaan. Wijzelf  hebben dit jaar 4.437 km met de camper afgelegd.

1. Maaike:
    2 november 2020
    Jullie hebben dit jaar wel geprofiteerd van jullie camper, ondanks dat akelige virus.
    Bedankt voor alle verhalen en wetenswaardigheden over de noordelijke provincies. Wat een prachtige herfstfoto.
    Een hartelijke groet,
    Maaike
  2. Henk Visser:
    2 november 2020
    Ik heb niet altijd gereageerd op de door jullie verzonden stukken.
    Soms denk je dan dat doe ik zo, maar dan gaat het ook wel voorbij zonder dat je er erg in heb. Volgende keer weer wat beter op letten. Het is vaak wel leuk om te lezen wat er zich heeft afgespeeld.
    Groet HV te D
  3. Rob oomen:
    19 november 2020
    Leuk om te lezen ,stuur ze maar op jullie verhalen ,hoop jullie volgend jaar samen gezond en wel weer tegen te komen groet Rob en ook groetjes van Henny .