Dinsdag 16 augustus 2022

16 augustus 2022 - Sankt Vith, België

Door een gemist e-mailtje en een daardoor niet doorgescand kentekenbewijs, staat Paul voor niets om 08:00 uur bij Dümo in Emmerich, want de hor kan niet geleverd worden zonder de gegevens van het kenteken. Paul is dan vlot weer thuis. We pakken de camper snel verder in en worstelen nog een poosje met de nieuwe fietshoes. Om 11:45 uur kunnen we vertrekken. Het is wel erg warm om te rijden en daarom nemen we vaker een pauze. Als we op een parkeerplaats in Zuid-Limburg staan, horen we ineens een keiharde knal. Bij de achterkant van een langsrijdende vrachtwagen zien we een enorme stofwolk De knal komt dus van een klapband. Gelukkig voor het verkeer is vlak erna een afslag waar de vrachtwagen kan gaan staan, zodat een file uitblijft. Men moet alleen even inhouden. Verder verloopt de reis vlot en komen we om 16:00 uur op de ons wel bekende CP van St.Vith in België net 16 km voor de Luxemburgse grens.

1. Maaike:
    16 augustus 2022
    Plezierige reis en vakantie. Ik reis met jullie mee en ben benieuwd waar jullie naar toe gaan.
  2. Jantien:
    17 augustus 2022
    Zo weer onderweg. Benieuwd naar jullie camperavonturen.
    Een goede reis.
  3. Lilian:
    18 augustus 2022
    Goede reis en vele veilige kilometers.
    Waar gaat de reis nu weer naar toe??