Zaterdag 19 augustus 2023

19 augustus 2023 - Premeaux-Prissey, Frankrijk

Omdat we weten dat het vandaag heet gaat worden, rijden we al om 9:00 uur weg. In Pont-à-Mousson hangt de versiering voor de Tour de France nog boven de weg.

230819 PaM voor TdeFr

Door een omleidingsroute, waarbij we dan kiezen voor een iets grotere weg, wordt het maar 13 km extra vergeleken met de oorspronkelijke route. Bij elkaar is het 263 km. We hebben gisteren al gereserveerd, zodat wij ons nergens druk over hoeven te maken en in een mail van de camping worden wij al bij voorbaat van harte welkom geheten. Om 11 uur lopen de straaltjes echt van je gezicht. Er moet een handdoek aan te pas komen en een fles water om onderweg te kunnen drinken, zonder te hoeven stoppen. Met twee koffiestops en een lunchpauze komen we om 14:45 uur bij de camping “Le Fil de l’Eau” in Premeaux-Prissey (tussen Dijon en Beaune) aan. Omdat het weekend is, hebben we meteen voor twee nachten gereserveerd en we zijn van plan om morgen eens lekker niet veel uit te voeren.

230819 camping

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lilian:
    21 augustus 2023
    met dat warme weer is niks doen ook heel lekker. na al die km's gereden te hebben
  2. Jantien:
    22 augustus 2023
    Heerlijk niets doen en lezen, lezen en lezen