Maandag 18 april 2022

18 april 2022 - Westervoort, Nederland

Zoals we van plan zijn, rijden we (iets over) elven weg van CamperPlaats Eulerhook in Oele.Na een klein stukje snelweg kunnen we afslaan naar de N18. We komen zo langs Haaksbergen, Neede, Lichtenvoorde (drinken hier op een carpoolplek een kop koffie) en Varsseveld om dan de A18 op te kunnen rijden. Op de enige parkeerplaats die de A18 rijk is, drinken we nog koffie en een eten een lekker stuk Paasstol. Even voordat we de A12 oprijden, knipperen de matrixborden al en geven meteen 50 km aan. Dat wordt dus in het rijtje aansluiten. We zien in de buurt van de afrit Zevenaar dat het ook geen zin gehad had om al bij Didam eraf te gaan en de lokale weg te nemen, wat nog net mogelijk was geweest. Ook hier staat het helemaal vast. Met ongeveer een halfuurtje oponthoud zijn we om twee uur thuis. We hebben deze maand genoten met de camper, al zijn we er tussendoor nog wel een paar dagen thuis geweest vanwege regen, sneeuw en kou.

1. Maaike:
    19 april 2022
    Wel thuis Paul en Ellen.Weer een mandje genoten. Bedankt voor jullie verslag. Wanneer gaan jullie met de groepsreis vertrekken? Ik ben weer benieuwd.
    Een hartelijke groet,
    Maaike
  2. Henk Visser:
    24 april 2022
    Dag Ellen en Paul,

Ik heb weer een verslag van jullie gelezen volgens mij met de datum van
    17 April. Ik begrijp dat jullie weer op reis gaan, een zo genoemde groepsreis
    ik hoop dan jullie reis te kunnen volgen.
    Ik weet niet of het een lange reis wordt maar dat zie ik van zelf ik wens jullie
    heel veel plezier en veel mooi weer.
    Groet Henk