Vrijdag 20 oktober 2023

20 oktober 2023 - Westervoort, Nederland

Omdat we gisteren al op de radio gehoord hebben, dat het vandaag een kletsnatte dag zal worden, gaan we vandaag naar huis. We bezoeken eerst in Dieren een tante die in Intermezzo Dieren verblijft. We kunnen de camper iets verder dan het tehuis parkeren en lopen dan in de stromende regen er naar toe. Het regent nog steeds als we teruglopen naar de camper. We drinken daar onze tweede kop koffie en omdat het bijna etenstijd is, doen we dat er meteen achteraan. Dieren – Westervoort is een klein stukje en zo zijn we tegen twee uur thuis. Nu is het camperseizoen echt ten einde en kunnen we de camper naar de stalling gaan brengen, nadat hij helemaal leeggehaald is, van binnen schoongemaakt en van buiten gewassen en in de was is gezet.

We kijken terug terug op een mooi camperjaar. Op naar het volgende jaar, waar we al een paar plannen voor hebben.

1. Maaike:
    24 oktober 2023
    Wel thuis. Jullie hebben een actieve en mooie zomer gehad. Ik ben benieuwd waar de volgende reis heengaat.
    Bedankt voor jullie uitgebreide informatie. Een hele gezellige winter toegewenst.
    Een hartelijke groet,
    Maaike
  2. Jantien:
    26 oktober 2023
    Weer thuis en ik sinds woensdag 25 oktober.
    Ik heb weer genoten van jullie camperavonturen en nu weer op naar de volgende.
    Liefs Jantien