Woensdag 12 oktober 2022

12 oktober 2022 - Holten, Nederland

Omdat we niet over de Holterberg heen willen rijden, nemen we een route erlangs. We rijden door bossen en weilanden en gaan over een heel klein bergje. Wij hopen in Nieuw – Heeten koffie te kunnen drinken. Wel zijn er twee restaurants en een cafetaria, maar allebei gesloten. Bij Okkenbroek eten we op een bankje ons brood op.

221012  Molen De Hegeman Dijkerhoek

Na Okkenbroek komen we bij Dijkerhoek, waar we een mooie molen zien. Het bijbehorende Rustpunt is ook dicht. We rijden ten zuiden van de Holterweg naar Holten terug. Hier nemen we een rechtstreekse weg naar het centrum. Bij het boodschappen doen, zien we een beeld met twee benen in de lucht.

221012 Twee benen de lucht in. 221012 toren Hervormde kerk

Dit beeld hoort bij het tijdlijnpad, waarvan we onderweg veel bordjes zijn tegengekomen en er ook een aantal van gelezen hebben. We rijden nog even naar de Hervormde kerk om die ook op de foto te zetten. Na 38,5 km zijn we bij de camper terug.