Donderdag 14 oktober 2021

14 oktober 2021 - Westervoort, Nederland

Omdat we voor morgen vrijdag een paar afspraken hebben staan, rijden we vandaag naar huis. We rijden tegen twaalf uur weg en zijn dan zo tegen half twee thuis. Onderweg hebben we nog een koffiepauze.

Aangezien de weersvooruitzichten er voor volgende week niet florissant uitzien, is dit het einde van onze campervakanties dit jaar. We zijn evenals vorig jaar door de corona alleen in Nederland gebleven, maar dat spijt ons niet. Nederland is een prachtig land om te bezoeken. We deden dat dit jaar overwegend in Drenthe en Overijssel. Wij fietsen dit jaar bijna evenveel kilometers als dat we met de auto reden. Het weer was dit jaar niet bijzonder en we zijn dit jaar drie weken extra thuis geweest omdat het weer toen erg regenachtig en het daarbij ook koud was. Volgend jaar gaan we vrolijk verder in Overijssel en hebben dan in mei een NKC-groepsreis (een rondje Adriatische Zee) en in juli een concert van André Rieu op het Vrijthof (als ze tenminste doorgaan) in het verschiet.

1. Maaike:
    15 oktober 2021
    Bedankt voor jullie uitgebreide verslagen en al die mooie foto's. Ik heb daardoor Drente en Overijssel ook veel beter leren kennen.
    Een hartelijke groet vanuit Zutphen,
    Maaike
  2. Jantien:
    17 oktober 2021
    Ik heb weer genoten van jullie reis.
    Groetjes uit Hoogeveen
    Jantien
  3. Lilian:
    17 oktober 2021
    Weer een jaar met mooie plekken afgesloten.
    Geniet van alle foto's en herinneringen en volgend jaar weer een nieuwe ronde.
    wij reizen met jullie mee