Woensdag 11 oktober 2023

12 oktober 2023 - Westervoort, Nederland

Woensdag 11 oktober 2023

We laten de wekker niet zo laat aflopen. Nadat we de oprijblokken opgeruimd hebben, de stroom afgekoppeld en het snoer uiteraard ook opgeruimd, kunnen we vertrekken. Voor de sanitaire stop zijn er nog een paar voor ons en vooral de laatste heeft nog al wat tijd nodig. Daarna kunnen we beginnen aan de rit naar Westervoort. De navigatie geeft aan dat we 172 km te rijden hebben. We hebben van te voren wel even gekeken of de tunnels bij Roermond en Swalmen wel open zijn. Het wordt een rustig ritje en hoewel het behoorlijk druk is, kunnen we toch goed doorrijden. Na een koffiestop en een lunchpauze zijn we om kwart over twee weer thuis. We boften met het weer deze keer, we hebben niet veel regen gehad. We reden 3.275 km met de auto en 227 km met de fiets. Onze bestemmingen lagen nog al in bergachtig gebied, zodat fietsen er voor ons niet inzat en we dus “maar” 227 km fietsten. En in de Camargue waren maar weinig fietsroutes. Naar een stad gaan, om die te bezoeken, deden we met de bus, ook om niet met de batterijen van je fiets te hoeven zeulen.

1. Maaike:
    12 oktober 2023
    Wel thuis. Ik heb weer genoten van jullie reis. Veel een feest van herkenning, maar ook weer nieuwe gebieden.
    Dank jullie wel.
    Ik wens jullie een fijne herfst en winter.
    Een hartelijke groet,
    Maaike
  2. Jantien:
    13 oktober 2023
    Wel thuis van een mooie vakantie
  3. Lilian:
    25 oktober 2023
    fijn dat jullie na al die km's weer goed thuis zijn gekomen.
    Nu een winterstop?? en in het voorjaar weer de weg op