Zondag 8 oktober 2023

8 oktober 2023 - Châtillon-sous-les-Côtes, Frankrijk

Omdat er gisteren op onze telefoontjes om ons aan te melden niemand is langs geweest, doen wij de € 7,- die we betalen moeten, maar in een enveloppe en doen die bij de Mairie in de brievenbus. Daar bij de Auchan in Tonnerre de Imperial flanpoeder was uitverkocht, gaan we nu een poging doen bij de Auchan in Bar-le-Duc. En zowaar staan er hier nog wel pakken Imperial in het schap. Missie dus geslaagd. Van Bar-le-Duc richting Verdun rijden we deels over de Voie Sacrée National. Deze weg werd na WOI zo genoemd omdat er veel gewonden van de WOI van Verdun naar het zuiden in veiligheid werden gebracht. We hebben een camping uitgezocht in de buurt van onze Franse vrienden in Ville-au-Montois, waar het de twee vorige keren niet lukte ze te bezoeken. We hopen ze nu morgen wel te treffen.

231008 Chatillon sous les Côtes  II 231008 Chatillon sous les Côtes

De camping in Chatillon-sous-les Côtes is open en we staan daar heel rustig bij een meertje.

231008 boer aan werk op zondag

Op het land naast de camping is een boer nog ijverig aan het werk.